Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sjednocení a zpřístupnění informací a ovládání arén LaserGame
Vojík, Tomáš ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
V práci se zabývám tvorbou systému pro hráče a provozovatele rozrůstajícího se sportu LaserGame. Hlavní motivací pro tvorbu takového systému je vytvoření společné komunity napříč různými arénami, nehledě na výrobce jejich LaserGame vybavení. Hotová aplikace bude pracovat s výsledky různých systémů, poskytne detailnější statistiky a nástroje pro arény, které doplní možnosti systému výrobce.      Jako řešení byla vytvořena webová aplikace, která je distribuovaná v Docker kontejnerech v jednotlivých arénách. Jednotlivé aplikace navíc komunikují pomocí REST API s jedním centrálním serverem, který výsledky shromažďuje.      Vytvořený systém již splňuje všechny základní požadavky pro systém Evo5 výrobce LaserMaxx. Zpracovává výsledky, prezentuje je v jednoduché, vizuálně atraktivní formě hráčům a synchronizuje výsledky na veřejný portál. Ze strany hráčů jsou na změny velmi pozitivní ohlasy.
Sjednocení a zpřístupnění informací a ovládání arén LaserGame
Vojík, Tomáš ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
V práci se zabývám tvorbou systému pro hráče a provozovatele rozrůstajícího se sportu LaserGame. Hlavní motivací pro tvorbu takového systému je vytvoření společné komunity napříč různými arénami, nehledě na výrobce jejich LaserGame vybavení. Hotová aplikace bude pracovat s výsledky různých systémů, poskytne detailnější statistiky a nástroje pro arény, které doplní možnosti systému výrobce.      Jako řešení byla vytvořena webová aplikace, která je distribuovaná v Docker kontejnerech v jednotlivých arénách. Jednotlivé aplikace navíc komunikují pomocí REST API s jedním centrálním serverem, který výsledky shromažďuje.      Vytvořený systém již splňuje všechny základní požadavky pro systém Evo5 výrobce LaserMaxx. Zpracovává výsledky, prezentuje je v jednoduché, vizuálně atraktivní formě hráčům a synchronizuje výsledky na veřejný portál. Ze strany hráčů jsou na změny velmi pozitivní ohlasy.
Postupy tvorby responsivního designu
Modrý, Lukáš ; Šimek, Pavel (vedoucí práce) ; Ladislav, Ladislav (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku tvorby responsivního designu a komparaci jednotlivých postupů pro dosažení přizpůsobitelných webových stránek. V teoretické části práce byla probrána většina dostupných možností pro tvorbu responsivního designu a vysvětleno jejich obecné použití. Praktická část se zaměřuje na použití jednotlivých postupů na konkrétní webové prezentaci. V práci byly vytvořeny tři podobné webové stránky, kde byly využity jednotlivé postupy tvorby responsivního designu bez použití frontendových frameworků a následně s jejich využitím. Na základě jejich testování bylo poté vzneseno doporučení k jejich využití v praxi. Součástí práce je rovněž shrnutí vývoje kaskádových stylů se zaměřením na responsivní design a dále komparace dvou zvolených frontendových frameworků.
Grafický design mobilních a PC webových aplikací
Čapek, Jan ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Chocholatý, Drahomír (oponent)
Cílem práce je zjistit, jak správně dělat grafické návrhy mobilních aplikací. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Úvod práce je věnován rozvoji mobilních aplikací, definování pojmů, se kterými dále práce pracuje, platformám mobilních zařízení a růstu trhu mobilních aplikací posledních let. Další částí práce je nazvána Mobilní aplikace, definuje termín mobilní aplikace a identifikuje rozdíly mezi nativní aplikací a mobilním webem. Závěrečná část teoretické části se zabývá pravidly pro vytváření grafického návrhu mobilní aplikace. V praktické části jsou vybrány tři aplikace, na kterých je ověřeno, zda při jejich grafickém návrhu byla dodržena všechna pravidla pro vytváření grafického návrhu mobilních aplikací, kterými se zabývá teoretická část bakalářské práce. V Případě, že tato pravidla dodržena nebyla a aplikace neodpovídá standardům mobilních aplikací, budou vytvořeny grafické návrhy na odstranění chyb, kterých se grafik při jejich návrhu dopustil. Závěrem práce bude zhodnocení jednotlivých aplikací podle metrik, která budou určena na začátku praktické práce.
Moderní Java frameworky pro front-end webových aplikací
Jahoda, Lukáš ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Mittner, Jan (oponent)
Cílem této práce je analýza vybraných frameworků pro vývoj moderních webových aplikací na platformě Java se zaměřením na stranu klienta. Práce je doplněna o vhodně zvolené příklady zdrojových kódů, které čtenáři napomohou k dotvoření vlastního pohledu na dané frameworky a zároveň mohou posloužit jako tutoriály. Úvodní část se zaměřuje na trendy moderních webových aplikací a to zejména na straně klienta. Dotýká se témat jako podpora mobilních zařízení, AJAX či responsivním designem uživatelského rozhraní aplikace. Práce dále představuje nejnovější technologie na straně klienta mezi které patří HTML5, CSS3, knihovna jQuery a dynamický jazyk LESS jehož hlavním cílem je zjednodušení, zkrácení a hlavně zdynamičtění kaskádových stylů. Výstupem této sekce je volně dostupná obecná LESS šablona, která lze aplikovat na nově vznikající projekty. Pro samotnou analýzu byl vytvořen statický registrační formulář, na který jsou následně aplikovány frameworky Apache Wicket a Spring MVC s šablonovacím nástrojem Freemarker. Z hlediska analýzy byly zvoleny tyto kritéria: základní struktura projektu, aplikace statické šablony, externí JavaScript / jQuery knihovny, možnosti překladu, aplikace formuláře, odeslání formuláře a validace vstupních polí. Jednotlivá kritéria byla detailně popsána a to zejména z pohledu implementace obou frameworků. Výstupem analýzy jsou volně dostupné struktury projektů a také obě výsledné aplikace.
Interaktivní portál pro jazykovou výměnu a výuku jazyků
Ševčík, Michal
Tématem diplomové práce je návrh a implementace aplikace pro podporu jazykových výměn a podporu výuky jazyků. Účelem aplikace je uživatelům nabídnout možnost vyhledání jazykového partnera podle zadaných preferencí, sjednání osobního setkání a poskytnutí alternativních druhů komunikace s těmito jazykovými partnery. Práce začíná průzkumem současného stavu v oblasti této problematiky, kde upozorňuje na nedostatky současných řešení a stručně vysvětluje důležitost znalosti cizího jazyka. Následuje analýza a návrh zamýšlené aplikace. V této části práce jsou vymezeny požadavky na vytvářenou aplikaci. Po fázi návrhu následuje fáze implementace, kde jsou ukázky uživatelského rozhraní a zdrojového kódu aplikace. Závěr práce je věnován shrnutí dosažených výsledků, doporučením pro používání aplikace, možným rozšířením aplikace a možnostem propagace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.